Lördag 19 april

Hej vänner! Har just ätit lite lunch här på jobbet. Nu sitter jag och filosoferar lite. Har varit här sen halv 11 men det har inte varit någon människa här än. Tror det kan ha att göra med att det är påsk, många är nog iväg och kör skoter eller så! 
 
Men i alla fall Igårkväll fick jag en matchning med en familj som bor strax utanför San Francisco! Bara några minuter efter det fick jag även ett mail av mamman i familjen och frågade om jag ville skypa med dem. Jag läste deras profil och allting lät bra, så imorgon ska jag alltså skypa med denna familj och det känns nervöst och spännande :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0