Onsdag 9 april

Hola! Idag slutade vi skolan ganska mycket tidigare än vad vi egentligen skulle. Palt till lunch och det var gott. I alla fall, familjen som jag blev matchad med förra veckan är borta från min matchningssida nu, så jag är ute på marknaden igen! Hoppas att det kommer en familj snart som verkligen passar!
 
Nu sitter jag och äter gurka och ska börja ta itu med plugget, mycket som ska hinnas innan vi tar påsklov på fredag! Jag kunde heller inte låta bli att räkna lite veckor innan det är dags för studenten!
Vi får då lov till veckan, veckan efter det går vi en vecka, veckan efter det går vi måndag & tisdag och sen är vi lediga på grund av valborg och första maj. När vi kommer tillbaka från den ledigheten är det endast, och då menar jag endast 3 veckor tills vi sätter oss på planet mot Magaluf! Och när vi kommer hem är det bara chill kvar eftersom allting kommer vara inlämnat och klart innan vi drar. Så när vi åker iväg på studentresan är skolan i princip klar och då är det bara att vänta till 11 juni och studenten, men såklart ska vi ha en kick-ass studentvecka också!! Ljuset i tunneln är så ljust just nu så jag knappt fattar något. Och snart sätter jag mig väl på planet mot USA också, crazy.
 
Men nu måste jag plugga så jag kan få ta den efterlängtade studenten. Återkommer i framtiden!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0