Skype

Okej, dags att skriva av sig lite! Pratade precis med familjen och från min sida kändes det jättebra och som det känns nu så kan jag absolut tänka mig att bli deras au pair. Så jag håller mina tummar! Men om jag ska gå från gamla erfarenheter så har jag ganska otur, bara för att det kändes bra för mig så kommer dom säkert vilja ha en annan eller så! Det känns som min vanliga tur. MEN nu är det ju inte så! Förhoppningsvis så hör dom av sig snart, men om jag uppfattade det rätt så skulle dom prata med andra au pairer också innan dom bestämmer sig. Känns nästan lite för bra för att vara sant på ett sätt, en bra och trevlig familj som i princip har samma intressen som jag själv och att dom bor så nära San Francisco .Men jag håller absolut hoppet uppe och håller tummarna :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0