Torsdag 17 april

Hola! Jag sitter här i soffan med datorn i knät och ser tv. Mamma och pappa har åkt iväg till stugan och lämnat mig ensam i några dagar, vilket är ganska skönt faktiskt. Som sagt fick jag ett mail av en familj, jag svarade med fick inget svar tillbaka. Sedan försvann de från mitt konto! Sen dess har jag hunnit bli matchad med en till familj men inget som känns jättebra. Annars är det påsk och jag ska inte göra något speciellt, men senare idag ska jag hänga med min vän Isabelle, tror vi ska laga mat :-D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0