Underbara tisdag

Den här tisdagen har varit riktigt underbar hittills. Det började med att jag vaknade och kollade upp om jag får skatteåterbäring eller restskatt, vilket resulterade i restskatt. Känns väl sådär med det är bara att punga upp, inget annat att göra åt! Sedan märkte jag att min lön inte rullat in än men förhoppningsvis kommer den snart. Så det var min morgon!
Nu till lite andra nyheter. Familjen jag skypade med igår tyckte inte att vi matchade så bra så dom släppte mig. Och det resulterade i att jag är ute på marknaden igen när det gäller att hitta mig en familj och ett hem, haha. Men det blir nog riktigt bra tror jag. Nu ska jag skriva min novell om Jerusalem på första århundradet, håller er uppdaterade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0