En månad kvar till Magaluf

Hola! Onsdag idag, solen skiner, slutade klockan 1, har nästan skrivit klart min filosofi, dricker lite te, lyssnar på skön musik och har min sisa badmintonträning om några timmar. Ja, det är min onsdag det :-D
 
Tiden går så fort att jag inte hänger med. Bara några timmar efter San Francisco-familjen försvann från mitt konto kom en ny familj, en liten bit utanför Washington D.C. Detta var en halvsvensk familj som ville att jag skulle prata svenska med barnen, detta stod i deras profil. Så i natt fick jag ett mail från denna familj som frågade om jag var tillgänglig att skypa någon dag. Idag har jag mailat tillbaka till dom och sagt att jag gärna skypar. Så vi får se snart ifall dom svarar :-D Alla matchningar och Skype bara rullar på jättefort så jag knappt hinner med själv! Men det är i alla fall jätteroligt att jag blir matchad, för då kommer jag steget närmare en framtida familj och destination :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0