Idag är det söndag..

..och jag sitter med en novell som ska skrivas och en veme som ska läsas. Men tyvärr så är det inte så enkelt, tankarna vandrar iväg, telefonen tas fram och annat. Men that's how it is! Annars händer inte mycket, det är påsklov om två veckor och det är tusentals saker som ska vara klart innan dess, kommer kännas skönt när det är över.
 
Jag borde egentligen skriva om Jerusalem och Jesus nu istället för det här men min fantasi existerar inte idag. En jävligt nice nyhet är att studentresan är nu betald och det känns otroligt bra. 54 dagar kvar tills vi befinner oss i Spanien, Mallorca och Magaluf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0