Bara en vecka kvar

Om prick en vecka sitter jag med mina älskade vänner på Arlanda och väntar på att få lyfta till Magaluf. Jag finner inga ord på hur det känns, jag åker på studentresa, går ut gymnasiet, tar studenten. Helt sjukt.
 
Bortsett från det börjar värmen komma ordentligt till Piteå nu. Solen gassar på och även luften börjar bli varmare. Det här med familjer går inte så jättebra nu, efter Washington-familjen har jag haft en matchning men ingenting som var så intressant, dom hörde inte av sig heller. Jag satt och kollade på en tjejs blogg som är au pair och är på en liten tripp till Los Angeles och jag blev så otroligt avundsjuk. Det är typ min drömstad och om jag skulle få komma dit och bo där i ett år skulle jag bli överlycklig så jag nästan skulle kunna börja gråta.
 
Vi får se hur det går här framöver. Men just nu är jag bara glad över att jag har fyra skoldagar kvar, ett prov innan det är dags, ljuset i tunneln är rakt framför näsan på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0