Ett brev i posten

Idag är det precis fyra veckor kvar till det är dags.
 
Idag har jag varit och tagit mitt TBC-test, ska tillbaka dit på torsdag för att sedan göra min hälsoundersökning. Bortsett från detta så har jag varit otroligt effektiv och duktig en måndag som denna. Började som sagt dagen med ett läkarbesök, sedan fortsatte jag och mamma med massa ärenden på stan. Hämtade ut p-piller, for till skatteverket och skrev ut Personbevis - 120, for till banken och fixade några dollar som jag kan ha som fickpengar, vi gick även till specsavers och köpte linser + linsvätska, samt köpte jag en ny jacka.
 
Annars ska det bara det internationella körkortet också snart skickas in, boka det sista planet till Stockholm och skicka alla papper till Cultural Care kvar. Så jag känner att jag ligger ganska bra i fas ändå, vilket känns bra. Idag fick jag även ett härligt brev i posten av Cultural Care som innehöll mitt DS-2019, så nu har jag allting jag behöver till Ambassaden nästa vecka.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0