27 april

Buongiorno! Idag är det söndag igen och jag väntar på ett samtal från Washington-familjen. De skulle ringa klockan tre vilket är om några minuter bara. Lite nervös är jag, men detta är bara ett samtal och inge Skype, så dom ser mig inte i alla fall! Var just ute på en promenad och tidigare har jag gjort klart två skoluppgifter och haft ångest över mitt tal. Rebecka har åkt hem också, hon har varit här över helgen för att farmor fyllt år.
 
Det var väl bara det jag skulle säga egentligen, ska invänta mitt samtal nu. Men jag fortsätter att hålla er uppdaterade! Hejdå!
 
En liten update! Har precis pratat klart med mamman i familjen och hon verkade väldigt trevlig och familjen verkade bra. Hon skulle maila mig lite senare också skulle vi hålla kontakten så att säga och se om vi ska fortsätta prata och senare då bestämma om vi är en bra matchning eller inte, vilket låter bra i mina öron :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0