Fredag 11 april

Buongiorno! Idag är en ganska bra dag tycker jag. Men en mindre rolig sak är att min vän Sara åker iväg tvärs över atlanten i tre veckor. Tröstar mig med att tre veckor går fort!! Nu vet jag inte om du läser det här, men jag hoppas ni får det bra där borta :-D Annars har jag gjort bort ett seminarium nu på morgonen på skolan och sedan hamnade jag här framför datorn. På ett tag ska jag pallra mig iväg och jobba någon timme och sen ikväll hänger jag med mina vänner!!
 
Vi får se nästa gång jag skriver, you'll never know!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0