Måndag 21 april

Haha, jag skrev söndag uppe i rubriken men sen kom jag på att det var måndag. Men det känns verkligen som en söndag idag!
 
San Francisco-familjen försvann från mitt konto igår. Jag vet inte om det betyder att dom inte vill ha mig eller om det var så att tiden gick ut. För jag håller verkligen tummarna på att dom hör av sig. Eftersom detta är den åttonde matchningen jag har och i princip den enda som känts bra så hoppas jag på bra nyheter! Men det har ju bara gått en dag sedan Skype och dom skulle ju prata med andra osv. Men jag börjar bli lite otålig faktiskt! Men nu ska jag inte ta ut något i förskott eller så, humöret ska hållas uppe och nu ska jag gå och sova :-D Läste förresten ut Divergent idag (läste 300 sidor på mindre än 24 timmar) och jävlar vilken bra bok, så nu måste jag läsa den andra också, och se filmen såklart!!
 
Men nu ska jag sussa, kommer fortsätta hålla er (få) läsare uppdaterade om jag som händer! Nighters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0