Onsdag 2 april

Buongiorno! Igår kväll fick jag en matchning med en familj som bor 4 mil utanför NYC. Dock tycker jag det är så otroligt svårt att kunna "välja" familj. Mina tankar går "tänk om nästa matchning passar mig bättre" "eller så kanske jag kastar iväg en bra familj också kommer det ingen annan som jag skulle kunna flytta till". Tankarna vandrar och det är ett väldigt svårt beslut att ta. Blir lite förvirrad nästan!! Den här familjen lät bra och de är judar och äter kosher. De blandar alltså inte kött och mejeriprodukter, de använder inte heller samma tallrikar för det. Vilket å andra sidan skulle vara coolt att uppleva.
 
Men som jag sa så är det förvirrande och svårt val att ta. Men jag väntar och ser tills min familj dyker upp, och förhoppningsvis är det snart! Det var allt för denna gång, ha en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0