Snart är det påsklov


Hej vänner. Ännu en dag har gått och en till matchning har rullat in. Denna gång från Boston! Ser ut att vara en riktig fin stad om man utgår från bilden ovan. Dock har jag inte riktigt känt att någon av familjerna jag blivit matchade med har varit den rätta. Men jag håller humöret uppe samtidigt som jag är säker på att den rätta familjen kommer komma :-D Samtidigt som det är så spännande är det också lite läskigt, tanken på att jag letar ett hem för ett helt år tvärs över atlanten är en skrämmande tanke, men spännande. Längtar tills den "rätta" matchningen kommer ändå, för då blir det verkligen på riktigt. Hopefully kommer det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0