Söndag, söndag och söndag


Hola! Idag är det södag och riktitg fint väder ute. Själv sitter jag inne och googlar runt. Klockan sex ikväll ska jag skypa med famljen från San Francisco, dom bor  inte mitt i staden utan en liten bit utanför, i en stad som heter Palo Alto. Efter att ha googlat är jag nästan kär, det ser hur fint ut som helst och nära till San Francisco, strand och allt man kan önska sig egentligen, så jag hoppas det går bra ikväll!
 
Annars funderar jag på att åka iväg och slänga lite skräp och städa lite innan päronen kommer hem. Samtidigt finns det ett antal saker att göra i skolväg också, så otroligt skönt att det är över snart. Gah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0