Kvällstankar

Som jag aldrig nämnde i förra inlägget så har jag nu fått ett avresesatum. Den 29 september flyger jag iväg mot New York för att spendera det kommande året där. Så som sagt, 36 dagar kvar och jag har så otroligt mycket jag ska hinna med innan det, bland annat visumansökan, ambassaden och mycket annat som ska hinnas. 
 
Nu har allting börjat sjunka in och det är först nu jag inser att jag ska flytta till USA, i ett helt år, alldeles själv. Den tanken är lite läskig och overklig,  samtidigt som det är så otroligt roligt, och jag är så jävla förväntansfull att se vad mitt år kommer att erbjuda. 
Det var väl lite kvällstankar jag hade en söndag som denna. Sov så gott allihopa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0