Sista augusti

Och därmed bara 29 dagar kvar tills min avresa. Under dessa dagar jag har varit borta har jag inte gjort många knop, bokstavligt. Har legat i min säng sen i onsdags ungefär och rörde mig inte därifrån förrän igår. Anledningen till detta är att jag inte mått så jättebra, infektion, illamående på grund av penicillin och så vidare. Men nu känner jag mig mycket bättre!
 
Även om jag mest bara legat i sängen under dom här dagarna så har jag hunnit med att betala fakturan till Cultural Care och även skickat in så jag ska få mitt polisregisterutrag, samt har mitt nya pass kommit. Sedan har jag även fått mail av Cultural Care med min flygresa från Stockholm till New York. Den 29 september klockan 17.35 lyfter jag från svensk mark.
 
Det var allt från mig så länge, hoppas ni har haft ett bra augusti för imorgon säger vi hej och hallå till september.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0