Till slut händer det

Igår, 22 augusti 2014 blev det bestämt att jag flyttar till en förort utanför New York City så fort som möjligt, vilket troligtvis är i slutet av september. Jag har inte fått något exakt datum än, men det kommer nog till veckan.
 
Det är så sjukt att jag äntligen har fått en familj och att jag verkligen ska flytta till andra sidan atlanten, och att jag ska vara borta i ett helt år. Men samtidigt är jag otroligt glad och framför allt förväntansfull att se vad det året kommer att innehålla. Självklart kommer jag sakna familjen och mina fina vänner.
 
Jag ska ge mig ut på mitt livs äventyr (hittills) och det känns så overkligt. Tänker även att det "bara" är ett år, det kommer swischa förbi och snart är jag hemma igen. Men jag har ju fortfarande tid kvar hemma, och det ska jag ta vara på. Puss på er trogna läsare, och nu lovar jag att börja blogga mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0