Been a while

Jag skriver nu det här inlägget av önskemål av en vän.
 
Just nu ligger jag i min säng, ser fotboll, äter glass, hostar och snorar. Imorgon är det jobb och hoppas jag mår bättre då. Annars kollar jag runt på au pair bloggar och börjar få lite ångest att jag sparat för lite pengar osv, tror jag ska gå i ide resten av sommaren och bara bunkra pengar på hög så jag kan shoppa shoppa shoppa där borta, om jag tar mig i väg någon gång. Men det är lugnt, bara kvällstankarna som kommer och spökar.
 
Annars rullar det in matchningar men ingen som har hört av sig eller som jag riktigt känt för. Dock var det en familj som jag hörde av mig till, bodde mitt i New York City, på Park Avenue, men jag fick inget svar. Men då är det ju helt enkelt så att det inte är familjen för mig, så jag är fortfarande ganska lugn ändå :-D
 
Sådär Lina, nu fick du dig ditt inlägg och en liten uppdatering!! Nu ska jag fortsätta se, hosta, snora och läsa och sen ska jag sova.
 
Juste, har ju hunnit ta studenten också, vilket är det absolut bästa och roligaste jag gjort. Både studentresan, studentveckan och studentdagen, underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0