Idag är det torsdag

Hejhej mina vänner! Idag var jag nästan för hurtig och gick till jobbet, tog ganska exakt 43 minuter. Skönt men har haft ännu mer ont i fötterna hela dagen på grund av att jag stått och gått runt läääänge 😂 Annars har jag lunch nu och har tråkigt, telefonen fungerar också !! (TA I TRÄ!!) 

Förövrigt är allting ganska lugnt, jobbar, ser fotboll på tv och hänger. Blir ännu lyckligare om jag nu slipper lämna in telen osv! Nu ska uttråkade jag sluta babbla och stirra in i en vägg istället tror jag!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0