Ippe

I just detta ögonblick hatar jag telefoner. Dom ska alltid gå sönder. Och i mitt fall går dom inte att laga heller, woho. Känns förövrigt jävligt onödigt att köpa en helt ny telefon för typ sex tusen spänn då den gamla fungerar men inte laddar. Jag blir alldeles tokig och arg i skallen. Telefonen är ett mysterium och ingen vet vad det är för fel på den, vilket känns otroligt bra, NOT.
 
Om den inte blir frisk får jag leva detta sommarlov på ett gammalmodigt sätt. Vara ute och leka och vara social istället för att hålla på med telefonen. Jag får nog även ringa hem till mina vänner och fråga om dom vill göra något. Men jag håller tummarna att den ska  bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0