Nittonde mars 2014

Nu testar jag på mig ett inlägg här och därmed startar om min bloggkarriär, woho. Känns väl sådär, men förhoppningsvis så går allting enligt planerna och jag kommer mig iväg till staterna. Jag skriver nu lite inlägg då och då så ni har någinting att läsa sen då jag tar bort mitt lösenord! Men även för mig själv, så jag kommer ihåg allting, blir kanske som en liten dagbok.
 
På lördag ska jag skypa med min första familj. Jag har redan blivit matchad med två andra men denna är den första jag ska skypa med. De bor strax utanför New York City. Det blir riktigt spännande med skype, kommer garaterat få tunghäfta och så vidare. Ja men vi får se när jag skriver nästa gång, you will never know!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0