Lördag 3 maj

Hola! Klockan är snart fem och det innebär Skype, med samma familj som jag pratade med sist! Det har hunnit bli maj och det har snöat idag, två gånger till och med. Har en ny favoritlåt också. Har inte så mycket mer att skriva, uppdaterar efter Skype, hejdå!
 
Uppdatering! Ja, förhoppningsvis gick det där bra. Pratade med mamman igen och lite snabbt med pappan bara. Hon frågade mig massa frågor och jag svarade på dom, och förhoppningsvis gillade hon mina svar! Men hon sa i alla fall att vi skulle hålla kontakten via mail och så vidare. Men den här familjen låter riktigt bra och hon är trevlig och kul. Det är bara att vänta och se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0