1 juni 2014

Idag är det söndag. Igår kom jag hem från Magaluf och jag har nog aldrig varit så trött och sliten som jag var igår. Men nu har jag sovit ett x antal timmar och även hunnit skypa med en familj.
 
På ett tag kommer Lina hit och jag ska testa måla hennes naglar för att se om hon ska ha så på balen, som för övrigt är på torsdag!! Imorgon börjar studentveckan och det är så sjukt. Jag har ingenting mer kvar i skolan, jag är så otroligt fri, jag kan göra i princip vad jag vill. Ganska läskig tanke faktiskt...
 
Men nu ska jag göra mat, njuta av att vara fri och slippa tänka på skolan eller läxor, HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

-

Hola! Jag heter Veronica och jag kommer från den lilla staden Piteå som ligger ganska högt upp i norr. Den 29 september beger jag mig till USA för att jobba som au pair i en stad utanför NYC som heter Greenwich. Här kan ni följa med på min resa och mitt livs äventyr.




RSS 2.0